Sunday, November 27, 2011

NASI ORANG PALING 'RAJIN'

Salam semua...

Alahai nak makan apala malam ni..perut rasa lapar, nasi ada tapi lauk dah habis...lauk yang tengahari tadi dah habis kena ngap..nak masak dah malas, hmm nak makan apa ek? nak buat cane tuk cepat boleh makan n simple? Haaa...IZ ada idea...jom sama2 tengok apa idea yang paling bernas sekali dari otak IZ ni..hehe..


Tengok ler apa yang ada dalam pinggan tu? Bunga? Bukanla....tu bunga hiasan kat tepi pinggan, hehe. Yang ni pun kena tulis resepi jugak ke? Xpayah la ek...haha, lagipun xtau nak tulis resepi cane...tapi kan...kalau perut tengah lapar, makan nasi camni pun laju je menyuap ke dalam mulut.

Selera je...ni la makanan yang IZ makan dgn anak2 tuk malam ni...bapaknye xada, dan disebabkan bapaknye xada la yang jadi macamni..makan ikut ada je. Ayam tu IZ goreng ayam segera je...jenama Ayamas punya yang bahagian kepak..

k.yong suka makan telur masak separuh gini tapi yang merah jela....sedap je nampak dia sedut telur merah yang separuh masak tu, yum yum yummy...Iman lak suka makan yang bahagian putih telur tu...so masing2 dah dapat bahagian. Selebihnya IZ ngap ler....errrggghhhh...alhamdulillah, habis sepinggan...tapi pinggan xmakan ler, hehe....

No comments:

Post a Comment